feber & pissed

är så jävla irriterad på min pappa just nu
AAAHH han ska hela tiden gör detta gör de
har precis städat plocka undan lalaalalalalaal AAAAHHH gör det själv bög:o ?
iallafall har typ inte gjort ngt alls idag förutom att sovit ätit en macka
och dampat på mina föräldrar :o I morgon blir de skola..WIIHOO naaat
nej men på ngt sätt så saknar man ändå skolan när man inte är där vilket är cp
för när man är där vill man bara hem (y)
åh glömde nästan igårs dialog
läraren & jag igår

Läraren: Vrf va du inte på min lektion? 
j: för de är tråkigt och jag fattar inte gemu :o 
Läraren: så du ska sluta gå på mina lektioner för de är tråkiga och du fattar inte?
j : (pinsam tystnad) 
J: eh ja ? 

lalalalaalalaal mvg barn :o

hahah btw har jag fixat ett nytt iphoneskal gillas?








Kommentarer
Postat av: emma

du är ju dum i huvudet. haha vilken jävla idiot till barn kallar sin pappa bög? så galet omoget, och respektlöst, dina föräldrar måste skämmas över dig.

2011-01-13 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0